Tuesday, October 4, 2011

Serius gempak.

Okay, sangat penuh aktiviti kebelakangan ni. Macam macam event nak organise. And most importantly, ada exhibition untuk subject Social Studies hari tu. Agak dah lama,but I didnt manage to make a note about it here. So here it goes. Berdasarkan kepada kehebatan dan kegempakan kami yang tahap dewa, maka group kami memilih untuk mempamerkan kebudayaan Jawa since tema yang diberikan adalah tema masayarakat Malaysia. Saja pilih tema yang pelik sebab nak berlagak gila habis konon macam group aku yang paling hebat! HAHA! *evil laugh* Sebab dah bosan sangat semua orang nak pilih Melayu, Cina, India, so instead of choosing yang cliche, better kita jadi out of the box sikit, ye tak? So we came up with this.








Dan kerana ingin menyiapkan exhibition inilah maka saya terpaksa mengorbankan sedikit keutamaan terhadap keluarga tercinta terutamanya kakak saya kerana saya tidak dapat menghadirkan diri di majlis pertunangannya yang sangat lah saya impikan untuk hadir selama ini. Kalau jarak rumah dengan Kelantan ni dekat, bahagianya saya. To be honest, tersangat sedih sebab kakak is the closest person to me dalam adik beradik and for sure, I would love to be beside her during her significant day, tapi apakan daya, exhibition ini menuntut markah assignment saya. Jadi suka tak suka, memang kena korban. Even it hurts that much to see pictures of the hantaran and the engagement day itself.



So to my dearest kakak, selamat bertunang. Dah nak jadi isteri orang tu, please be more matured. HAHA!
God knows how much I will miss you when you get married. Tinggal lah diriku yang bujang ini seorang diri.



Izzatulisme kata :

1. Sedang sibuk macam gila dengan musical drama.
2. Sedang rasa bersalah dengan seseorang
3. Sedang rasa kusut dan serabut
4. Sedang merindui sekumpulan manusia
5. Sedang mengalami kesihatan yang kurang meyakinkan.
6. Sedang mengenali seseorang. =)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...