Sunday, September 16, 2012

Spoil

Sedap main basketball sampai hujan2 tadi,
serius rasa macam tak jejak tanah aku.
Sedap kot main tak hengat problem.
Release tension dan segala adik beradiknya.
Pheww~

Tapi on the way back tu, aku ingat nak lari daripada problem.
And I seriously thought the problem would not  chase me,at least upon that joyful moment.
But then, I gazed at you-know-who tadi.
Dia pun baru habis main basketball. Well,we played on the same court cuma berlainan side je.
Dia naik motor, bonceng belakang,sambil kepit dua bola basket bawah armpit dia.
Darah aku macam mendidih tak memasal.
Ah sudah.
Muka jadi panas pulak tiba tiba.

Kurang budi bahasa punya manusia.
Berani nak gelak2 bergembira suka riang ria ribena depan aku?
Lepas apa yg kau dah buat kat aku?
Lepas kau dah janji sakan dengan aku.
Urgh...
Ikut hati jahat aku, bola basket yang aku tengah pegang tu, nak je aku baling daripada belakang,kasi hentak kat kepala dia daripada belakang. Biar barai kepala dia sekali dengan bola bola basket kesayangan dia tu. HAHAHAHAAHAHA *gelak jahat*

Okay,aku jahat. :p

Sukahati tabur janji sana sini dekat orang, bajet taiko sweet talker?
Ergh. Mendidih tau darah aku tengok kau seronok sana sini
lepas kau torture emosi aku sampai parah macam ni.
Kau sangat jahat dan kejam dan dan dan dan patut dihantar ke pusat penjagaan kanak kanak.
Pfft...
Serius serius, kau tak layak pun nak senyum apatah lagi ketawa2 depan aku.
Rasa nak tarik je semua gigi kau.

Ok,done.

Spoil mood betul. =='


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...