Monday, November 11, 2013

Bangun oi Bangun

Aku ini orangnya deep. Sangat deep.

Kalau rasa tiada mahu terlibat dengan ke"deep"an aku, tiada masalah. Aku faham.

Kau faham rasa dia bila rasa nak menangis yang sudah ditahan sangat lama tapi tak dapat nak tumpah?

Rasa tak lepas tu.

Aku. Tak. Suka.

Dan aku bukan jenis orang yang menangis kerap pun. Dan aku tak mudah nak nangis pun.

Orang kata, orang yang susah nak menangis ni,sebenarnya hati dia lemah.

Boleh jadi. Ada logik juga.

Tak sabar nak habis exam sebenarnya. Lagi dua paper major aku.
Major woi major.

Phonetics n Phonology
English Language Teaching Methodology

Killer paper killer paper.

Kalau tak study memang terkangkang aku nak jawab.


Sekarang. Fokus. Exam. Gila!


Nak mampus ke tak boleh jawab nanti?


Pfftt..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...