Wednesday, December 26, 2012

Oxymoron

Harini result exam keluar. Pfft.. Eventhough it is not as high as something to be proud of, but still I must say Alhamdulillah. Dan alhamdulillah sekali lagi sebab most importantly i passed! Because you know,the deal here is sesiapa yg tak pass salah satu paper must repeat that particular paper and like seriously,I dont want that to happen! Gila weh nak repeat paper yg daripada foudation time degree. Tak ke dua kali kerja tu? Nak study subject degree,nak revise subject foundation. Fuuh. Berat2! Tak sanggup. So alhamdulillah. Allah murahkan rezeki dan permudahkan jalan. Pointer pun tak adalah bagus mana tapi cukup dah rasanya bila dah boleh buat mak dengan ayah senyum tengok pointer. =)

The best part is,I've got the IC numbers of all the TESLA members. Luckily I still have the LC proposal so I have the access to their IC numbers. HEWHEW. Checking one after another,I want to congratulate all the TESLA members for that excellent performance and pointers they obtained. All the hard work have been paid off. Yang tak tidur malam,takut takut bagai(point kat muka sendiri) tu,boleh lah tidur dengan tenang. After all,this is the foundation only. Tak bawa kemana pun pointer foundation because once you entered the degree programme,pointer foundation tu seolah-olah di reset ke butang 0 semula since we are going to further our study here as well. So degree is like the new fresh start. Kan? Saya berjanji untuk tidak take for granted zaman degree kerana saya sangat berdoa untuk mengejar degree kelas pertama tu. Nak tolak tepi dulu all the whatnots apa kebenda entah yang mengarut ngarut jiwang karat feeling feeling bagai ni. Ah,masa hanya untuk diri sendiri. In shaa Allah. Cukuplah zaman foundation saya terumbang ambing dengan hal duniawi dan melalaikan. Astaghfirullahalazim. Terasa jahil benar. *sigh

Tapi kalau jodoh sampai awal,apa salahnya? EH? AHAHAHA!


So esok which is 27th December 2012 I will sit for my JPJ test. Woo~ Another burdensome and my nightmare test. Like extremely I am shivering for tomorrow's test. Just now "refresh" lesson didnt really go as I hoped. Seminggu lebih tinggal lesson yang diajar oleh Pakcik Azmi tu. Memang la macam enjin tua nak start balik. HAHA! I seriously pray tomorrow is going to be easy for me. I dont want to disappoint Mak and Ayah for this JPJ test. Memang matilah aku kena marah kalau kantoi ujian JPJ ni ohoi!

Please guys,pray for me tomorrow. Tuhan jelah tahu betapa cuak dan menggigilnya aku untuk esok ni ha. Semoga semua berjalan lancar esok hari. Semoga aku lulus ujian JPJ ni. Semoga JPJ yg test aku esok adalah orang yang lembut hati. HEHE~ *menaip sambil gigil*


My eyes are getting heavy now. Perut pun dah krik krok daripada tadi. Which should I do first? Tidur kot? HEHEH. I better get some rest I suppose. Okay,cut the crap. 


Congrats to me and my friends. Wish me luck for tomorrow! And and and most importantly,I love you guys! 

footnote Izzatulisme :

1. Geng Jelita sumpah I miss you guys! Like you guys have encountered my dreams for plenty times already. Its a sign of maximum kerinduan! 

2. Rindu jugak dengan si gila berenam yang berasal daripada pelbagai negeri. Oh,bakal berjumpa mereka less than one week. =)

Till then. Jaga diri,jaga hati,jaga iman. =)

Assalamualaikum.













2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...