Thursday, July 14, 2011

Curi Perhatian.


Petang semalam aku diajar macam mana nak diri kan khemah yang 8 orang punya. Besar woo~ Tak pernah sepanjang hampir 18 tahun aku hidup,dirikan khemah sebesar tu. Kata nak jadi cikgu kan? Kena mahir lah benda benda macam tu. Akhirnya, dengan kecelaruan yang maksimum khemah tu berjaya juga didirikan. Bangga kejap. Perempuan pulak yang pasang kan.. :)

Tadi ada perasmian kempen membaca. Well, aku tak pasti aku akan melibatkan diri dalam seruan kempen ni ke tak. HEHE.
Oh ye, aku makin lama makin selesa di sini. Keadaan sekeliling dah mula buat aku rasa hilang kejanggalan yang bertapa dalam hati. Walaupun lidah aku masih lagi tidak terpengaruh dengan sebarang loghat setakat ni, aku rasa ada satu adaptasi yang bagus di sini. InsyaAllah darah Selangor tu masih tersemat kukuh. Heheh.


Hujung bulan ni aku ada pementasan drama musical untuk subjek English Studies a.k.a Literature. Subjek English Studies ni antara subjek yang menarik juga bagi aku. Sebab semuanya berkenaan literature. Karya Shakespeare dan sekutu sekutunya. Tugasannya kami kena pilih apa apa sahaja lagu untuk dilakonkan mengikut lirik. Hadoi~ Aku? Berlakon?Okay. Itu kelakar. Latihan pun tak start lagi. Kumpulan lain aku nampak dah galak dah start latihan. Rasa tercabar pun ada. Tak apa, tak apa.


Tadi aku terserempak dengan mamat tu. Setelah beberapa hari aku mencari kelibat dia.Hari ni dia pakai baju merah. Smart juga. Eh silap. Memang smart pun. =D
Dia course Bahasa Melayu. Ish,payah sikit lah nak jumpa dia. Jadual tak sama kan. Menyesal pulak tak ambik Bahasa Melayu hari tu. HAHAHAHAHA!
Sempat juga aku sembang barang sepatah dua dengan dia. Tanya itu ini. Terasa macam di awangan sekejap.
Harap harap lebih keraplah lagi terserempak. HEHE..


Dah boleh senyum sorang sorang satu hari ni, walaupun badan penat.
Bahagia bahagia.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...