Saturday, March 17, 2012

Happy Hour


Dalam beberapa jam lagi akan balik Kelantan.

Dan tiba tiba terasa sedih pulak aku.

Balik cuti lagi sekali, a week before kenduri kahwin kakak.

Dalam gelak gelak,suka suka, happy happy tengok dia dah nak kahwin tu,

sebenarnya aku sedih sangat.

Sedih sebab dia dah nak kahwin.

Yelah,sorang je kot kakak yang ada. :')

Dengan teringat kisah kisah kawan kawan aku before this. Haih..

Lepas ni, tinggallah abang yang bujang tu aku nak ajak ke hulu ke hilir.
Tu pun kalau lama lagi lah dia nak stay bujang lagi. HAHAHA!

And
and
and
tu pun kalau lah dia nak ke hulu ke hilir dengan aku. =='

I know, and I'm also aware of the fact that things are going to be different after this.
Yelah,lepas ni dia dah jadi isteri orang.
Dah tak boleh lah nak beronggeng dengan dia selalu sangat macam sebelum ni. Ye dok?

But its okay.

Asalkan dia happy, aku happy untuk dia.
Siblings kan? :''D

#aku tahu dia mesti rindu aku jugak punyaa.. =P





P/S : ''I didn’t give up .I just turned my eyes away from eyes that couldn’t look into mine. I'm trying to protect all that's left of a heart.''






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...