Wednesday, March 28, 2012

Hari Ini.


Harini aku bangun tidur, aku check handphone,aku terus tengok jam.

Kemudian mata aku terus beralih pula ke tarikh.

Aku terus rasa nak senyum.

24 jam tu tak adalah lama mana pun. =)

6 bulan pula macam sehari je rasa.

Bak kata seorang kawan aku, terlalu cepat nak bertindak apa apa yang drastik dalam tempoh sependek ini.

Tempoh pendek macam tu tak pernah bawa sebarang makna pun.

Heheh.

Dunia dunia.

Kau mesti tak faham kan?

Nevermind. Abaikan.



*mood: nyanyi nyanyi lagu The Beatles - Yesterday*


P/S : Sekarang tengah musim assignment. Tension,setiap kali aku pasang niat nak siapkan assignment awal mesti tak dapat sebab idea tak ada. Bila dah hujung hujung tu baru mencurah curah idea sampai. Herm.. I work best under high pressure kot. *sigh*





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...